Deli:

     

Korporativni dogodki kot orodje vsebinskega marketinga

Ne zanemarite komunikacijskega potenciala, ki vam ga snovanje dogodkov kot del vsebinskega marketinga, ponuja!

Ste ob organizaciji dogodka kdaj pomislili, da imate v rokah enega izmed ključnih orodij za ohranjanje, negovanje in nadgrajevanje odnosov z deležniki? Nobeno drugo marketinško orodje nam namreč ne omogoča tolikšne osebne obravnave. Od vabila preko srečanja na samem dogodku pa do vseh nadaljnjih aktivnosti, ki sledijo.

Kljub komunikacijskemu potencialu pa so dogodki danes zanimivi oziroma zares učinkoviti le v sinergiji z drugimi orodji vsebinskega marketinga. Dogodki, usidrani v strateško komuniciranje, bodo skozi uspešno izvedbo sledili vašim zastavljenim ciljem in dosegli učinek, ki si ga želite.  

Zakaj, kaj, komu in na kakšen način želimo nekaj sporočiti, so ključna vprašanja, ki si jih moramo pri snovanju dogodka zastavljati. Vsak dogodek mora imeti vedno svoj namen in svoj cilj. Dogodek zaradi dogodka samega je nesmiseln in tudi sredstev, ki jih vložimo v tak dogodek je škoda.

Pomislite, katerih dogodkov se najbolj spomnite? Kakšen občutek vas navda v odnosu do blagovnih znamk ali podjetij, ki stojijo za njimi? Dober dogodek je izjemno močno komunikacijsko orodje, ki ostane v spominu še leta in leta!

Deli: