Deli:

     

Urednik - vodnik skozi gozd neurejenih informacij

IIščemo strastnega, šarmantnega, komunikativnega, razgledanega, izobraženega, izkušenega, odprtega, radovednega, tehnološko oziroma digitalno naprednega, pišočega, analitičnega, voditeljskega, strateškega ... urednika ali urednico.

Omenjene lastnosti bi lahko pripisali tudi oglasu za vrhunski model ali vrhunskega menedžerja, saj uredniško delo dejansko sodi med najbolj zanimive poklice nasploh.

Njegove naloge lahko strnemo v treh točkah:

1. Urednik zbere in filtrira informacije in nadgradi vsebino. Namesto nas poišče, zbere in predela ogromne količine informacij in iz njih izlušči le tiste, ki so za nas najbolj pomembne in točne. Ker ve, kaj nas zanima, pozna naše razmišljanje, zna izbrati tiste res najbolj zanimive in relevantne.

2. Urednik poskrbi, da je vsebina podana ustrezno. Dobra vsebina brez prave oblike in ustreznega konteksta ni učinkovita. Zato jo urednik pripravi tako, da jo ustrezno sprejmemo, kar pomeni, da upošteva situacijo, kdaj bomo brali, način, kako bomo brali (tisk, spletni mediji, mobilne naprave ...), kje bomo brali, koliko časa imamo za to. Vse z namenom, da bi se lahko v miru osredotočili na vsebino in od nje čim več tudi odnesli.

3. Urednik nam posreduje točne in pravilne vsebine. Nasprotno od vsebin, ki jih sami iščemo, lahko pri vsebinah, ki nam jih posreduje dober urednik, upravičeno pričakujemo, da so pravilne in zanesljive ter ne potrebujejo dodatnega preverjanja točnosti. No, to je čisto res šele, ko urednika in njegov medij poznamo in ko je vzpostavljeno zaupanje, kar je ključnega pomena.

Deli: