Deli:

     

SAVE: POT DO UČINKOVITE VSEBINSKE STRATEGIJE

Kaj je SAVE? SAVE v prvi vrsti pomeni angleško kratico za Solutions, Access, Value in Education. Rešitev, dostop, vrednost in izobraževanje. Koncept, ki so ga pred dobrimi tremi leti obravnavali v reviji Harvard Business Review, uspešno nadomešča že desetletja uveljavljen marketinški splet štirih P-jev. Učinkovit pa lahko postane tudi, ko govorimo o vsebinski strategiji. Kako?

Namesto na produkt se osredotočite na rešitev

SAVE: »Pri oblikovanju ponudbe se osredotočite na potrebe, ki jih ta zadovoljuje, ne na značilnosti, funkcionalnosti in tehnološke prednosti.«

V luči koncepta SAVE vsebinsko strategijo oblikujte tako, da bo v središče postavljala potrošnika, pri tem pa vam naj bodo v pomoč vprašanja:

  • Kdo so vaši (potencialni) kupci?
  • Kaj jih muči?
  • Kako jim lahko pomagate, da bodo živeli ali delali bolje?

S koristno in relevantno vsebino jim pomagajte spoznati prednosti vaših produktov in storitev. Ponudite jim rešitev za zadovoljitev njihovih potreb.

Namesto na prostor se osredotočite na dostop

SAVE: »Oblikujte integrirano prisotnost na vseh kanalih in skozi celotni nakupni proces.«

Pomembno je, da v vsakem trenutku veste, kje se nahajajo vaši (potencialni) kupci in kaj tam počnejo. Omogočite jim dostop do vaše blagovne znamke vedno, ko bi ga lahko potrebovali.

Pri dostopu je pomembno integriranje vseh možnih kanalov in orodij, ki so relevantni za vaše (potencialne) kupce/stranke.

Ne pozabite si odgovoriti na vprašanja, kot so, kaj poskušate doseči z vašo prisotnostjo na Facebooku, blogu ali drugem komunikacijskem kanalu? Kakšno vsebino in vpletenost lahko pričakujete?

Namesto na ceno se osredotočite na vrednost

SAVE: »Potrošnikom ceno obrazložite v odnosu do prednosti, ki jo ta prinaša, pri tem pa se ne osredotočajte na odnos do stroškov produkcije, dobička ali cene konkurentov.«

Vaši (potencialni) kupci morajo zaznati, da je vaša vsebina dragocena. Kot pravi Sharon Tanton, avtorica knjige Valuable Content, mora ta biti:

  • koristna – prinaša spremembe oziroma odgovarja na vprašanja;
  • zabavna – izzove reakcijo, naj bo to smeh ali razmišljanje, ljudje se nanjo odzovejo in jo želijo deliti naprej;
  • avtentična – pristna in izvirna, podana iz srca in na način, ki ga ljudje razumejo in se nanj odzovejo;
  • relevantna – zakoreninjena v svetu kupca in tako zanj tudi smiselna;
  • pravočasna – podana v pravem času, ko je občinstvo zanjo najbolj dovzetno.

Namesto na promocijo se osredotočite na izobraževanje

SAVE: »Potrošniku na vsaki točki nakupnega procesa zagotovite relevantne informacije, namesto da se osredotočate na oglaševanje, PR ...«

Po mnenju enega najbolj cenjenih svetovalcev na področju vsebinskega marketinga Marcusa Sheridana je bistvo vsebinskega marketinga v izobraževanju (potencialnih) kupcev. »Smo le učitelji,« pravi.

Počnite torej to. Odgovarjajte na vprašanja vaših (potencialnih) strank. Če vprašajo, odgovorite.

Pripravite seznam vseh vprašanj, ki jih ali bi jih lahko postavili. Ne ozirajte se na to, kako pomembna se zdijo vam. Pri tem naj vam pomagajo vsi zaposleni, ki so v stiku s kupci, od klicnega centra, prodajnega oddelka, oddelka za izgubljene in najdene stvari ...

Deli: