Deli:

     

PODELJENE NAGRADE POMP 2018

V sklopu dogodka POMP Forum je tudi letos priznana 39-članska mednarodna žirija izbrala najboljša dela na področju vsebinskega marketinga.

Na slavnostni podelitvi nagrad v Klubu CD, ki jo je vodil Klemen Slakonja, je bilo podeljenih 10 nagrad za zmagovalce v posameznih kategorijah ter ena nagrada za posebne dosežke in glavna nagrada VELIKI POMP 2018 – Projekt vsebinskega marketinga leta. To priznanje si je letos prislužil projekt Skriti Escape room Agencije 101 za UNICEF Slovenija. Nagrade dokazujejo, da slovenski trg premore kvalitetne in vsebinsko izvrstne projekte, ki razumejo ciljno publiko ter sledijo zastavljenim strategijam. 

 

Kdo so letošnji prejemniki nagrad POMP:

001: NAJBOLJŠI DIGITALNI MEDIJ

  • Skriti Escape Room, Agencija 101 za UNICEF Slovenija

002: NAJBOLJŠI VIDEO

  • Gasilci iz avta rešili ukleščenega Ceneta Prevca, Zavarovalnica Triglav

003: NAJBOLJŠA TISKANA PUBLIKACIJA

  • Simply Clever, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA

004: NAJBOLJŠE KOMUNICIRANJE NA DRUŽBENIH OMREŽJIH

  • Komunikacija nove Cockte na Instagramu, Droga Kolinska

005: NAJBOLJŠI MEDIJ(I) JAVNEGA SEKTORJA, ZDRUŽENJ IN NEPROFITNIH ORGANIZACIJ

  • Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica

006: NAJBOLJŠA VSEBINSKA KAMPANJA

  • Gasilci iz avta rešili ukleščenega Ceneta Prevca, Zavarovalnica Triglav

007: NAJBOLJŠE INTERNO KOMUNICIRANJE

  • Štacunar, Lidl Slovenija

008: NAJBOLJŠI VPLIVNOSTNI MARKETING

  • Ambasador nezdravega življenja, Agencija 101 za Drogo Kolinsko

009: NAJBOLJŠA NASLOVNICA

  • Preprosto, pomlad/poletje 2018, Lidl Slovenija

010: NAJBOLJŠI DIZAJN

  • Preprosto, Lidl Slovenija

NAGRADA ZA POSEBNE DOSEŽKE

  • Štacunar, Lidl Slovenija

VELIKI POMP

  • Skriti Escape Room, Agencija 101 za UNICEF Slovenija

 

Čestitamo vsem nagrajencem in finalistom! 

Deli:

     

Novice