Deli:

     

Kako dolgo bomo plesali, kot bo igral Facebook?

Vsi vemo, da je Facebook pred kratkim oznanil številne spremembe, ki bodo in že imajo vpliv tudi na profile blagovnih znamk. To ni prvič, da je ameriški gigant otežil življenje oglaševalcem, in zagotovo ne zadnjič. Björn Owen Glad, predavatelj enega od preteklih POMP Forumov, piše o tveganjih, ki se jim izpostavljamo s kratkoročnimi strategijami na Facebook-u.

»Ne zgradi si hiše na najeti zemlji« je mantra, ki je postala vse pomembnejša med oglaševalci v zadnjih nekaj letih. Ko je leta 2013 Facebook prilagodil svoje algoritme in so podjetja naenkrat dosegala le še odstotek svojih sledilcev, so bili mnogi oglaševalci neprijetno presenečeni. Dobili smo občutek, da je Facebook obljubljena dežela, kjer lahko brezplačno dosegamo svoje občinstvo. Čez noč pa je Facebook postal plačljiva platforma kot mnoge druge, a kljub temu cenejša in nekako boljša. 

Spremembe so prihajale druga za drugo in ko je Facebook zahteval, da skočimo, smo vprašali »Kako visoko?«. Ko nas je začel spodbujati, naj začnemo objavljati videe, da bi ugodili njegovim algoritmom in povečali vidnost, smo ubogali in naredili točno to. Ko nas je prosil, naj opustimo uporabo Youtube-a in videe objavljamo neposredno na Facebookovi platformi, smo ubogali. Tako smo sledili vsem navodilom, ki nam jih je podal. 

Trenutno naj bi bil edini način preživetja znamk na Facebook-u ustanavljanje lastnih skupin. V tem trenutku se ta nasvet sliši razumski. Na kratek rok je to morda dobra ideja. Vendar je dolgoročno to prav tako negotovo kot vse drugo na Facebooku.  

Facebook je vedno dobro uravnaval potrebe članov, da se vključujejo v vsebine, in pripravljenost znamk, da plačujejo za doseg ciljnih skupin. To dela Facebook tako odlično kot tudi precej negotovo platformo. Kar deluje na Facebook-u danes, najverjetneje ne bo več delovalo čez eno leto.  

Vrnimo se na mantro »Ne zgradi si hiše na najeti zemlji«. Če se oglaševalci odločimo, da bomo gradili občinstvo na tuji digitalni zemlji, moramo biti pripravljeni plačati najemnino in sprejeti, da lahko najemodajalec vsake toliko spremeni pogoje.  

Sprejmi izziv in se rapidno prilagodite trendom ali pustite in srategijo usmerite na druge kanale, odločitev je na vaši strani.  

 

 

 

Deli:

     

Novice