Deli:

     

Imamo dokaze za učinkovitost

Zadnja raziskava o učinkovitosti vsebinskega marketinga (State of the Nation CMA/TNS), ki jo vsako leto izvede britansko Združenje za vsebinski marketing (CMA), kaže, da že 70 % podjetij za uspešno komuniciranje blagovne znamke aktivno uporablja vsebinski marketing. Temu nameni 20 % celotnega marketinškega budžeta, skoraj še enkrat več kot za TV-oglaševanje. O izkušnjah na področju učinkovitosti vsebinskega marketinga smo spregovorili tudi s predavateljema na letošnjem 6. POMP Forumu - Rebecco Lieb in Paal-Andréom Schwitalom.

Rebecca Lieb, Taradata Applications

»Poglejmo študijo velikega tehnološkega podjetja. Imenovali so 24 vplivnih avtorjev, da ustvarijo vsebino, povezano z izdelki in poslanstvom blagovne znamke. Skupno so ustvarili 128 vsebin: objave na blogu, infografike, video posnetke ter fotografije, ki so jih delili ter promovirali po svojih kanalih in družabnih omrežjih. Rezultat? Teh 128 vsebin je bilo uporabljenih v več kot milijon socialnih interakcijah, kar je v povprečju več kot 9000 akcij na enoto vsebine. To je bila odlično izvedena B2B kampanja, ki je dosegla vsaj enakovreden, če ne celo boljši dosežek, kot bi ga imeli plačani mediji – za občutno nižje stroške, seveda.

Dokazano je, da vsebinski marketing deluje dobro v obe smeri nakupnega lijaka, v prid pridobivanju kupcev kot tudi lojalnosti. Vsebina je marketing privlačnosti v nasprotju z drugimi tipi marketinga, pri katerih gre v veliki meri za motnje. Vsebina je lahko zabavna, zanimiva, izobraževalna, prepričljiva ali v pomoč – ampak pomembno je, da je tako dobra in privlačna, da jo uporabniki sami izberejo in jo želijo uporabljati. Če svojemu občinstvu date tisto, kar želi ali potrebuje, je polovica bitke že dobljena.« 
 

 

Paal-André Schwital, Metro Branding

»Mislim, da je pri gradnji dolgoročnih odnosov s strankami vsebinski marketing najboljši način za oblikovanje močne blagovne znamke. Naše raziskave kažejo, da vsebinski marketing vpliva tudi na prodajo: po tistem, ko je večji evropski proizvajalec hrane na domove poslal tiskano revijo, se je 51 % bralcev odločilo za nakup predstavljenih izdelkov ter kuhalo hrano po receptih, predstavljenih v reviji. Z uporabo novih digitalnih kanalov nam vsebinski marketing prinaša učinkovito dvostransko komunikacijo s strankami. Prava vsebina doseže bralce z namenom, da jih vplete in angažira, ob tem pa gradi tako na ugledu blagovne znamke kot tudi na njeni moči. Zvesta in vpletena stranka oziroma uporabnik je tako velik dejavnik uspeha, da pride do prodaje in posledično dobička.«

 

Deli: