Deli:

     

8. POMP Forum v znamenju nove vloge vsebinskega marketinga

Na kratko o predavanjih

Letošnji nabor priznanih predavateljev se je združil pod sloganom »Nova vloga vsebinskega marketinga«. Kot prvi je na to temo spregovoril Igor Savič, ki je predstavil rezultate prve slovenske ankete o vsebinskem marketingu. Anketa je med drugim razkrila, da 80 % podjetij  izvaja programe vsebinskega marketinga, vendar jih ima le 14 % zapisano strategijo vsebinskega marketinga.

Doug Kessler iz Velike Britanije je v glavnem predavanju govoril o pomembnosti kršenja konvencij tradicionalnega marketinga, kar je velikokrat nujno za končni uspeh. Nekonvencionalnost pomeni, da lahko iskreno delimo slabosti našega produkta brez, da bi to slabo vplivalo na našo blagovno znamko.

Iz Velike Britanije je priletela tudi Catherine Maskell, ki je predstavila najnovejše trende z najbolj konkurenčnega trga na področju vsebinskega marketinga na svetu in jih podkrepila s primeri komunikacijskih presežkov.

Po krajšem premoru je sledil profesionalni pogled Alberta Jana Huismana iz Nizozemske, ki je v B2B predavanju s študijami primerov dokazal, da je za odlično vsebino z dodano vrednostjo ključno aktivno sodelovanje z naročnikom. O razgibanosti poti od prave ideje do uspešne strategije pa je spregovoril Marin Majica iz Nemčije, ki je poudaril, da moramo včasih narediti korak izven strategije, da ji še močneje sledimo.

Helen Renshaw, urednica iz šopka predavateljev iz Velike Britanije, je skozi 7 skrivnosti za uspeh razkrila zgodbo angleške različice revije Weight Watchers. O nativnem oglaševanju, ki prepriča in zleze pod kožo, je spregovorila Ana Plišić iz Hrvaške in se dotaknila vprašanj, zakaj bi sploh pripravljali vsebine za nativni oglas in kaj s tem dosežemo. Ob tem je izpostavila, da nativno oglaševanje ne prodaja, temveč gradi odnose s strankami.

Po kulinaričnem odklopu na terasi nas je Marija Mijatović iz Srbije na primeru Coca-Cole na Balkanu poučila, kako so lahko vplivneži vojska, orodje in glas blagovne znamke. Andrew Markowitz je z nami delil misel, da je naša marketinška naloga, da zakopljemo dobre ideje in ustvarimo odlične ideje, ki rešujejo težave naših naročnikov.

Michael Höflich iz Nemčije je predaval o najnovejših trendih in vse večji uporabi virtualne realnosti, ki je naletela na dobre odzive uporabnikov, hkrati pa pozitivno vpliva na vlogo vsebinskega marketinga. Slovenski TV- in filmski režiser Nejc Levstik nas je popeljal v svet vrhunskega vsebinskega videa, pri katerih ima avteničnost iz njegovih petih preprostih komponent še največjo vlogo.                                                                                                                                                                                                       

Z vikinškim pristopom k novim družbenim medijem nas je seznanil Norvežan Stian Reinhartsen ter poudaril, da je pri vodenju družbenih medijev pomemben razmislek, kako se bo občinstvo odzvalo oziroma kako naj bi se odzvalo. Predavanja so se zaključila s celostnim pogledom oziroma veliko sliko Primoža Inkreta, ki je povzel nova spoznanja in jih apliciral na majhen, a potencialen slovenski trg, hkrati pa nas je pozval, da pri projektih izoblikujemo persono, ki bo predstavljala našo ciljno publiko, in jo imamo v mislih pri vseh aktivnostih.

Skriti gost in prejemniki nagrad

Vsako leto obiskovalce preseneti tudi skriti gost – tokrat je program popestrila Ana Maria Mitič, slovenska improvizatorka, moderatorka, igralka, komičarka, lutkarka in novinarka, ki je kasneje vodila slavnostno podelitev nagrad POMP – letnih nagrad za dosežke na področju vsebinskega marketinga v Sloveniji, ki so bile že petič podeljene v sklopu konference POMP Forum.

Podeljenih je bilo 12 priznanj za zmagovalce v posameznih kategorijah ter dve nagradi za posebne dosežke. Glavno nagrado VELIKI POMP 2017 – Projekt vsebinskega marketinga leta je prejelo  podjetje Akrapovič za komuniciranje na Facebooku in Instagramu. Nagrade dokazujejo, da slovenski trg premore kvalitetne in vsebinsko izvrstne projekte, ki razumejo ciljno publiko ter sledijo zastavljenim strategijam.  

Se vidimo na POMP Forumu 2018!

Deli: